srijeda, 4. veljače 2009.

Milwaukee Road vagoni

Kao što sam i rekao u prethodnom postu da su vagoni na putu pa evo danas su i stigli.
Iako sam na e-bayu bidnuo nekoliko kompleta od po dva-tri vagona,otišao sam uspavati djecu i vrijeme na aukciji mi je isteklo te su me neki drugi kupci pretekli u kupovini sa većom ponudom novaca,ostala su mi ta dva vagona za koja je moja ponuda prošla.
Od svih koje sam bidnuo,kupio sam one koje sam najmanje htio,ali nema veze jer mi je za moju crvenu Coca Cola lokomotivu bio potreban bilo kakav vagon da bi djeca mogla uživati gledajući kako i ta lokomotiva ima svoje vagone koje vuče.
Još što mogu reći o njima je da su polovni i da su stigli prašnjavi i da je vagon za prijevoz pijeska imao neku sitnu imitaciju pijeska blago zaljepljenog po unutrašnjosti vagona.Znači da se bivši vlasnik nije potrudio isporučiti urednu robu koju prodaje.
Pa pogledajmo na slikama kako izgledaju kad stignu:
Po ovom pakiranju vjerujte mi da nikakvih oštećenja nije moglo biti prilikom transporta jer je bilo dosta zamotano sa onim zračnim jastucima u samoj kuverti i to nekoliko puta.
Iako nisam neki stručnjak za vagone i vlakove,vjerujem da ovaj Milwaukee Road vagon služi za prijevoz pijeska ili nekog sličnog tereta.
Po samom izgledu ovog vagona rekao bih da služi za prijevoz stoke jer je nekako prozračan da stoka može imati zraka.
Evo i nekoliko slikica kad sam ih prikopčao u kompziciju na svoju crvenu Coca Cola lokomotivu.
Nešto što me je zbunilo kod vagona za prijevoz stoke je način prikapčanja na druge vagone.Na jednoj strani mi način prikapčanja odgovara za Coca Cola lokomotivu,a na drugoj strani se prvi put susrećem sa ovim načinom:
Za ovaj način prikapčanja ili spajanja vagona vjerujem da je Američki sistem spajanja kompozicije vagona.
Pošto se ovi vagoni baš i ne uklapaju u kompoziciju sa Coca Cola lokomotivom,potražio sam na internetu neke pripadajuće lokomotive za tu kompoziciju.Možda jednog dana neka od njih i stigne.
Pošto se nemogu odlučiti koja od ove dvije je bolja i ljepša te pripadajuča lokomotiva mojim vagonima Milwaukee Road,odluku bih prepustio vašim komentarima,da mi vi pomognete u odluci lokomotive za moja dva vagona.Prvu ili drugu lokomotivu da pokušam pronaći?











2 komentara:

  1. Bok stari,ljubitelj san vlakova od kad san dite bija pa bi sad zapoceja opet skupalje kompozicija.dali mi mozes pomoci,ako imas fejs da te malo pitan kako da krenen jer nije isplativo u ducanu kupovat.

    OdgovoriIzbriši