ponedjeljak, 23. veljače 2009.

Stiglo mi je još Mehano tračnica!

Borio sam se na e-bayu za nekoliko manjih setova tračnica koje su neki Mehano fanovi prodavali diljem svijeta.Neke sam bitke izgubio,a ovu sam dobio i to i nije bilo tako skupo.
Pa pogledajte kako je i od koga stiglo:
Lijepo spakirano i zamotano.Kao što vidite,od svega pomalo.Nije to puno ali je sasvim dovoljno da sastavim jednu zanimljiviju prugu po kojoj ima posla i događanja ako na nju stavim tri lokomotive koje idu različitim brzinama.Treba tu raditi na skretnicama i preusmjeravati vlakove da se ne sudare.
Za ovako nešto treba imati puno prostora i kod mene je to trenutno u mojoj radnoj sobi na podu,pored kompjutora na kojem sad ovo pišem.Soba je postala opasna za kretanje jer svaki pogrešan korak uništio bi mi sastavljenu prugu ili uništio poneku tračnicu na spoju.Kao što se već i dogodilo kad su se djeca razigrala i svojom nepažnjom stala na prugu,pukle su dvije tračnice na spoju.To smo uspješno zaljepili.
Toliko sam mogao obuhvatiti svojim fotoaparatom.Dakle koristim četiri skretnice i oko njih je puno posla.Trenutno stvari tako stoje,početnički i skučeno,ali svako malo čemo u igranju sa Mehano vlakovima i modelarstvom napredovati i stvoriti maketu kako nam se bude ukazala prilika.













Nema komentara:

Objavi komentar