petak, 23. siječnja 2009.

MEHANO HO COCA-COLA DIESEL SD-40

Napokon je stigla!
Kupio sam ju preko "e-bay",na aukciji i vjerujte da sam morao dosta povisivati cijenu koju sam platio.No nije ni cijena bila tako velika ali je poštarina iz USA-a bila koliko i sama lokomotiva.
No moja želja za posjedovanjem baš te lokomotive je urodila plodom i ona je u mom voznom parku.
Kupio sam ju par dana iza Nove Godine 2009. i stigla je 23.1.2009. što je po meni i dovoljno brzo.

Pa da vidimo kako je stigla i kako izgleda:



Iako sam ju kupio polovnu,vanjski izgled je u vrlo dobrom stanju,osim jednog dijela koji je malo savinut.No sa obzirom da je još Made in Yugoslavia mogu reći da se dobro drži.

Što se tiče vožnje,sad je najbrža na tračnicama od moje tri lokomotive koje imam,iako mi nekako čudno zvuči,posebno kad krene u rikverc,kao da nešto sa strujom kvrcka.Polovna je i ima godina pa će trebat mali pregled nekog stručnjaka ili mene osobno.

Trenutno za ovu lokomotivu nemam vagone za prikopčati ali radi se na tome...vjerujem da su na putu.

Na internetu sam pronašao sliku kompleta kojem pripada ova lokomotiva pa da vidimo i taj komplet THUNDERBOLT EXPRESS:

Nema komentara:

Objavi komentar