utorak, 17. veljače 2009.

Stigle su mi Mehano tračnice.

Kupio sam tračnice preko e-baya i stigle su 13.2.2009. za oko deset dana nakon kupovine.

Pa pogledajmo što sam kupio i kako je stiglo:


Jedan lijep snopić tračnica koji sadrži dvije skretnice lijevu i desnu,15 tračnica zavoja R18"30° te 6 ravnih tračnica dvije tračnice 1/3 R18 i jedna tračnica zavoj sa kopčama za struju.
Sada moji vlakovi ne voze više u jedan mali krug na stolu,sada su to skretnice omogućile odvajanje iz manjeg kruga u nastavak pruge i ponovno spajanje u mali krug.

Pokazao bi sliku kad bi fotoaparat to sve mogao obuhvatiti.
Sve tračnice su potpuno nove i stigle su lijepo zapakirane što je za svaku pohvalu pošiljatelju.
Još mi je ostalo nekih tračnica koje nisam koristio ali budem kada stignu još neke koje su vjerujem na putu.

Malo po malo i bit će to prava pruga pa možda i kakva maketa.



Nema komentara:

Objavi komentar