subota, 3. siječnja 2009.

Ponovo Mehano!

U vrijeme božićnih blagdana,obilazeći trgovine u potrazi za igračkom za poklon svojoj djeci,naletio sam na Mehano!
Mehano je Slovenska tvornica igračaka,da ne zamaram sa objašnjenjem, u mom je to slučaju bio jedan set vlakova o kojem ću pisati u drugom postu.
Naletio sam na taj set i prisjetio se svog ranog djetinjstva kad sam imao nekoliko takvih setova na raspolaganju.Iako se sjećam nekih lokomotiva i vagona,neke ne mogu ni zamisliti,bilo je to davno.
Nakon što sam kupio taj set i došao kući,primio sam se posla i prošvrljao internetom u potrazi za Mehano setovima vlakova i vagona.
Pronašao sam od svega pomalo,i dobrih setova i vlakova i loših vijesti po Mehano.
Zašto sam kupio taj set?
Kupio sam ga zato jer je u vrijeme mog igranja to bila zahvalna igračka i sa tim vlakićima sam se puno igrao i smatrao sam ih nečim najboljim što imam.Sad smatram da su za naše potrebe igranja dovoljno kvalitetne u usporedbi sa drugim proizvođačima koji to rade detaljnije i za više novaca.
Želja mi je bila ta da i moja djeca upoznaju taj način igranja sa malo kompliciranijim igračkama pa možda čak se počnu baviti i nekim modelarstvom.
Žao mi je samo što ih je teško za naći po trgovinama iako smo susjedi sa Slovenijom,očito nas ne smatraju dobrim kupcima za taj njihov proizvod.

Nema komentara:

Objavi komentar